,

چطور سلفون ها شیوه خرید فروشگاه ها را تغییر دادند

چطور سلفون شیوه خرید فروشگاه تغییر دادند
5 (100%) 1 vote

خوب است نگاهی به شیوه خرید مواد غذایی قبل از اینکه داشمندان شیمی در آزمایشگاه ها به ترکیب سلفون دست یابند و این ماده با ارزش بسیار کاربردی را تهیه کنند بپردازیم و ببینیم با چه مشکلاتی همراه بودند.

اختراع سلفون در اوایل قرن بیستم یک معجزه و یک انقلاب برای خریداران و فروشندگان مواد غذایی به وجود آورد. برای اولین بار، شما واقعا می توانستید غذا را درون بسته تهیه کنید و تا قبل از آن مواد غذایی از قبیل گوشت و مرغ بدون هیچ بسته بندی در فروشگاه ها عرضه میشد! سلفون (همراه با چرخ دستی های خرید و پارکینگ) به فروشگاه ها کمک می کرد تا از فروشگاه های مواد غذایی کامل به سوپر مارکت های سلف سرویس مبدل شوند.

تا قبل از وجود سلفون استثنای قابل توجهی برای تصویب سوپرمارکت های سلف سرویس وجود داشت: بخش گوشت. حتی در سوپر مارکت ها، فرایند خرید گوشت همچون یک فروشگاه قصابی محلی سنتی باقی ماند، جایی که یک متخصص طبق برش های گوشت گاو را پشت شمارنده، به صورت تک تک و جدا گانه به مشتری ها میداد و این باعث کاهش سرعت در فرآیند خرید میشد و سلفون این مشکل را به صورت همیشگی حل کرد.

در دهه 1930 قبل از اختراع سلفون سوپرمارکت ها و فروشگاه ها به صورت آزمایشی به عرضه گوشت به صورت سلف سرویس پرداختند اما به دلیل عدم وجود چالش های فریزر و بسته بندی، گوشت ها نتوانستند به خوبی سالم بمانند و این آزمایش ها به شکست انجامید.

تا پس از جنگ جهانی دوم، اکثر رستوران ها بخش های گوشت خود را دریافت نکردند. این امر تا حدودی به دلیل پیشرفت در موارد تکنولوژی یخچال ها اتفاق افتاد، اما به طور عمده  به دلیل نوآوری در سلفون و تکنولوژی سلفون بود.

امروزه قسمتی از فروشگاه که مواد غذایی را سلفون کشیده اند، بخش گوشت است. به منظور انجام این کار، فروشندگان مواد غذایی مجبور هستند که گوشت را به طور شاداب و تازه تولید کنند که ظاهر و جلوه خوبی زیر سلفون به خریداران ارایه دهد.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *